Als Microsoft Partner binnen Microsoft Dynamics NAV, ontwikkelt Mercash eHRM software die directeuren, managers en werknemers volledig inzicht en flexibiliteit geeft in het HR-proces. Op het vakgebied van HRM ziet Mercash een toename in de flexibilisering. Hierin zit de kracht van Mercash. Binnen het standaardproduct dat gebouwd is op de sterke Microsoft fundering, wordt flexibiliteit geboden in de inrichtingsmogelijkheden die klanten hebben. Klanten kunnen gemakkelijk hun gehele HR-proces onderhouden en hebben altijd de juiste tools om de regie in handen te hebben. Alle medewerkers kunnen zodoende hun informatie uit één bron putten; betrouwbaar en veilig. Wanneer medewerkers keuzes maken op het gebied van verlof of meer of minder werken, dan kan de applicatie dat gemakkelijk aan. Klanten beginnen vaak met een basispakket dat modulair kan worden uitgebouwd. Hierdoor zijn zij altijd voorbereid op de toekomst.
De papierstroom verdwijnt, de manager kan bijvoorbeeld thuis aan de slag en dat leidt tot een beter resultaat. Medewerkers vinden het fijn wanneer een verlofaanvraag direct wordt goedgekeurd en dat positieve gevoel levert altijd een betere medewerkertevredenheid op.
Een positieve beleving voor medewerker en klant
Koffie draagt ook bij aan het positieve gevoel bij klanten en medewerkers. Ontzorging en flexibiliteit zijn kernwaarden bij Mercash en toen het besluit was genomen om van kannen koffie af te stappen en over te gaan naar betere koffie werd de interesse al snel getrokken door het prijs per kop model van PerTazza.
“Er zit nog net geen hartje in” – Edwin van der Vuurst-
“We zouden aanvankelijk eerst een proefopstelling laten plaatsen maar nadat we de koffie bij PerTazza op locatie geproefd hadden, besloten we direct tot installatie over te gaan. We zijn ook met ons interieur bezig met een modernisering en vinden het belangrijk dat zowel bezoekers als medewerkers zich bij ons prettig voelen.
We dronken voorheen filterkoffie. Dan konden er in een keer 8 of 9 mensen een kopje koffie halen en dan moest men wachten op de volgende kan. Als je visite kreeg moesten we kiezen tussen koffie die al een tijdje stond of een kwartier wachten totdat er nieuwe gezet was. Dat kan echt niet meer. Ook was er altijd gedoe met poedermelk. Nu hebben we cappuccino. Er zit nog net geen hartje in.
Los van het feit dat de relatie goed moet zijn, moet er ook transparantie en eenvoud zijn. Daarbij hoort ook transparantie in je tariefsopbouw. Geen verborgen kosten en geen verrassingen achteraf. Beheerst beginnen. Dat betekent dat je geen volledig softwarepakket neerzet als de klant maar een deel gebruikt maar zorgt voor een modulaire opbouw. Daardoor kan je ook investeren in een relatie voor langere tijd.
Dat is ook wat PerTazza biedt. Regelmatig komt onze persoonlijke barista langs met verse koffiebonen. Hij loopt dan gelijk de koffiemachine na, geeft een complimentje over het onderhoud en nog wat tips en verbeterpunten. Dat voelt aan als een goede relatie en dat stel ik zeer op prijs. Én het feit dat er mensen werken met verstand van koffie. Die focus op het product geeft vertrouwen en is de basis van de kwaliteit die je biedt.
Onze software moet goed zijn, net als de koffie die jullie bieden. PerTazza biedt, net als wij, flexibiliteit. Op basis van een inschatting is er een aantal koppen per periode bepaald. Komen we daarboven, dan past PerTazza het contract aan. Dat zorgt ervoor dat je als organisatie altijd klaar bent voor de toekomst. Flexibiliteit en betrouwbaarheid vind ik belangrijk, én dat de koffie goed smaakt.
Afgelopen november ben ik met mijn familie in Rome geweest. Slenteren door kleine straatjes en een ristretto pakken voor soms maar zeventig cent. Dat gevoel komt voor een deel terug als we hier koffie drinken en dat vind ik heel fijn.”
Mercash geniet van Buscaglione koffie op kantoor
Als Microsoft Partner binnen Microsoft Dynamics NAV, ontwikkelt Mercash eHRM software die directeuren, managers en werknemers volledig inzicht en flexibiliteit geeft in het HR-proces. Op het vakgebied van HRM ziet Mercash een toename in de flexibilisering. Hierin zit de kracht van Mercash. Binnen het standaardproduct dat gebouwd is op de sterke Microsoft fundering, wordt flexibiliteit geboden in de inrichtingsmogelijkheden die klanten hebben. Klanten kunnen gemakkelijk hun gehele HR-proces onderhouden en hebben altijd de juiste tools om de regie in handen te hebben. Alle medewerkers kunnen zodoende hun informatie uit één bron putten; betrouwbaar en veilig. Wanneer medewerkers keuzes maken op het gebied van verlof of meer of minder werken, dan kan de applicatie dat gemakkelijk aan. Klanten beginnen vaak met een basispakket dat modulair kan worden uitgebouwd. Hierdoor zijn zij altijd voorbereid op de toekomst.
De papierstroom verdwijnt, de manager kan bijvoorbeeld thuis aan de slag en dat leidt tot een beter resultaat. Medewerkers vinden het fijn wanneer een verlofaanvraag direct wordt goedgekeurd en dat positieve gevoel levert altijd een betere medewerkertevredenheid op.
Een positieve beleving voor medewerker en klant
Koffie draagt ook bij aan het positieve gevoel bij klanten en medewerkers. Ontzorging en flexibiliteit zijn kernwaarden bij Mercash en toen het besluit was genomen om van kannen koffie af te stappen en over te gaan naar betere koffie werd de interesse al snel getrokken door het prijs per kop model van PerTazza.
“We zouden aanvankelijk eerst een proefopstelling laten plaatsen maar nadat we de koffie bij PerTazza op locatie geproefd hadden, besloten we direct tot installatie over te gaan. We zijn ook met ons interieur bezig met een modernisering en vinden het belangrijk dat zowel bezoekers als medewerkers zich bij ons prettig voelen.
We dronken voorheen filterkoffie. Dan konden er in een keer 8 of 9 mensen een kopje koffie halen en dan moest men wachten op de volgende kan. Als je visite kreeg moesten we kiezen tussen koffie die al een tijdje stond of een kwartier wachten totdat er nieuwe gezet was. Dat kan echt niet meer. Ook was er altijd gedoe met poedermelk. Nu hebben we cappuccino. Er zit nog net geen hartje in.
Los van het feit dat de relatie goed moet zijn, moet er ook transparantie en eenvoud zijn. Daarbij hoort ook transparantie in je tariefsopbouw. Geen verborgen kosten en geen verrassingen achteraf. Beheerst beginnen. Dat betekent dat je geen volledig softwarepakket neerzet als de klant maar een deel gebruikt maar zorgt voor een modulaire opbouw. Daardoor kan je ook investeren in een relatie voor langere tijd.
Dat is ook wat PerTazza biedt. Regelmatig komt onze persoonlijke barista langs met verse koffiebonen. Hij loopt dan gelijk de koffiemachine na, geeft een complimentje over het onderhoud en nog wat tips en verbeterpunten. Dat voelt aan als een goede relatie en dat stel ik zeer op prijs. Én het feit dat er mensen werken met verstand van koffie. Die focus op het product geeft vertrouwen en is de basis van de kwaliteit die je biedt.
Onze software moet goed zijn, net als de koffie die jullie bieden. PerTazza biedt, net als wij, flexibiliteit. Op basis van een inschatting is er een aantal koppen per periode bepaald. Komen we daarboven, dan past PerTazza het contract aan. Dat zorgt ervoor dat je als organisatie altijd klaar bent voor de toekomst. Flexibiliteit en betrouwbaarheid vind ik belangrijk, én dat de koffie goed smaakt.
Afgelopen november ben ik met mijn familie in Rome geweest. Slenteren door kleine straatjes en een ristretto pakken voor soms maar zeventig cent. Dat gevoel komt voor een deel terug als we hier koffie drinken en dat vind ik heel fijn.”