5 jaar PerTazza: Een mooie aanleiding voor een interview met oprichter Richard Cudovan in hét magazine voor ondernemers, De Zaak die zowel online als offline verschijnt.
“Goede koffie op de werkvloer. Richard Cudovan is er niet alleen van overtuigd, maar kan ook bewijzen met cijfers dat een kop goede koffie een positief effect heeft op de manier waarop mensen tegen je bedrijf aan kijken.
Uit het MKB Koffie op de Zaak-onderzoek blijkt dat er nog veel te verbeteren valt, met name bij grotere bedrijven.”
Hoewel mensen thuis steeds hogere kwaliteit koffie drinken en dit ook buiten de deur verwachten, wordt het effect van goede koffie op de werkvloer nog vaak onderschat. Grotere bedrijven kiezen vaak uit kostenoverweging nog voor vriesdroogkoffie of koffiesiroop. Ook zien we nog veel ondoorzichtige constructies waarbij de prijs per kop niet helder is. Vaak is men duurder uit dan aanvankelijk is voorgespiegeld terwijl de kwaliteit zwaar onder de maat is. Dat is helemaal niet nodig.
Cudovan vertelt over zijn zoektocht naar goede koffie voor zijn IT-bedrijf en hoe dit vijf jaar geleden leidde tot de oprichting van PerTazza: Een transparant totaalconcept waarbij de klant per kopje betaalt, inclusief koffiemachine, Italiaanse koffiebonen én onderhoud.
“Als je een keer écht goede koffie hebt gedronken, wil je nooit meer terug.”
Lees hier het volledige interview en bekijk de resultaten van het koffie-onderzoek.
“Goede koffie heeft direct positief effect op de beleving van je bedrijf.”
5 jaar PerTazza: Een mooie aanleiding voor een interview met oprichter Richard Cudovan in hét magazine voor ondernemers, De Zaak die zowel online als offline verschijnt.
Hoewel mensen thuis steeds hogere kwaliteit koffie drinken en dit ook buiten de deur verwachten, wordt het effect van goede koffie op de werkvloer nog vaak onderschat. Grotere bedrijven kiezen vaak uit kostenoverweging nog voor vriesdroogkoffie of koffiesiroop. Ook zien we nog veel ondoorzichtige constructies waarbij de prijs per kop niet helder is. Vaak is men duurder uit dan aanvankelijk is voorgespiegeld terwijl de kwaliteit zwaar onder de maat is. Dat is helemaal niet nodig.
Cudovan vertelt over zijn zoektocht naar goede koffie voor zijn IT-bedrijf en hoe dit vijf jaar geleden leidde tot de oprichting van PerTazza: Een transparant totaalconcept waarbij de klant per kopje betaalt, inclusief koffiemachine, Italiaanse koffiebonen én onderhoud.
Lees hier het volledige interview en bekijk de resultaten van het koffie-onderzoek.