Sinds deze week is internationaal fotomodel Tanja Kok te zien als nieuw gezicht van PerTazza.
Als exclusief leverancier van het Italiaanse koffiemerk Buscaglione was PerTazza langere tijd op zoek naar een visuele versterking van de merkidentiteit: klassiek, stijlvol en toegankelijk.
De eerste fotoshoot met Tanja werd gemaakt met het gerenommeerde “winning team”: fotograaf Richard Monsieurs en visagiste Juliette Den Ouden. Het resultaat is inmiddels zichtbaar op www.pertazza.nl en wordt binnenkort uitgerold in diverse communicatie uitingen.
Tanja Kok won in 2012 de Dutch Model Award en in 2013 de Model Award for Cover of the Year Quote 500. Juliette den Ouden en Richard Monsieurs hebben diverse competities in hun vakgebied gewonnen waaronder recentelijk de prestigieuze Coiffure Award 2015.
“PerTazza heeft in Tanja de personificatie van haar merk gevonden. Alleen een mooi gezicht was onvoldoende. Om sophistication uit te stralen moet je dat ook zijn. Tanja heeft een klassieke allure en toegankelijkheid die doet denken aan stijliconen zoals Sophia Loren en Grace Kelly. Door haar internationale uitstraling is zij de perfecte brug tussen het Nederlandse PerTazza en het Italiaanse Buscaglione.” Melanie van Kooten – Marketing & PR, PerTazza.
Internationaal Fotomodel Tanja Kok is het nieuwe gezicht van PerTazza
Sinds deze week is internationaal fotomodel Tanja Kok te zien als nieuw gezicht van PerTazza.
Als exclusief leverancier van het Italiaanse koffiemerk Buscaglione was PerTazza langere tijd op zoek naar een visuele versterking van de merkidentiteit: klassiek, stijlvol en toegankelijk.
De eerste fotoshoot met Tanja werd gemaakt met het gerenommeerde “winning team”: fotograaf Richard Monsieurs en visagiste Juliette Den Ouden. Het resultaat is inmiddels zichtbaar op www.pertazza.nl en wordt binnenkort uitgerold in diverse communicatie uitingen.
Tanja Kok won in 2012 de Dutch Model Award en in 2013 de Model Award for Cover of the Year Quote 500. Juliette den Ouden en Richard Monsieurs hebben diverse competities in hun vakgebied gewonnen waaronder recentelijk de prestigieuze Coiffure Award 2015.
“PerTazza heeft in Tanja de personificatie van haar merk gevonden. Alleen een mooi gezicht was onvoldoende. Om sophistication uit te stralen moet je dat ook zijn. Tanja heeft een klassieke allure en toegankelijkheid die doet denken aan stijliconen zoals Sophia Loren en Grace Kelly. Door haar internationale uitstraling is zij de perfecte brug tussen het Nederlandse PerTazza en het Italiaanse Buscaglione.” Melanie van Kooten – Marketing & PR, PerTazza.