Klap is sinds 1854 actief in het verzekeren van zowel bedrijfs- als particuliere risico’s. De makelaar in assurantiën levert een positieve bijdrage aan onbezorgd ondernemen, zorgeloos leven en het vergroten van vertrouwen in de financiële wereld. Het particuliere online merk van Klap, United Insurance, geeft iedereen de gelegenheid om zich goed te verzekeren met optimale service tegen een lage premie.
Klap is al enige tijd klant van PerTazza. In december 2016 verhuisde de organisatie met ongeveer 50 medewerkers van een statig pand op de Ruijterkade naar een modern kantorencomplex nabij Station Sloterdijk in Amsterdam.
Kantoorinrichting die de bedrijfsvoering weerspiegelt
Met behulp van Wildenberg Interieur Architectuur werd er een omgeving gecreëerd waar de openheid en transparantie die kenmerkend is voor de dienstverlening van Klap tot uiting komt. Er zijn geen gesloten deuren en de vergaderzalen zijn van glas en omheind met bamboe.
In de woorden van Karel Oosterhoff (operationeel directeur):
“Een moderne omgeving die kwaliteit uitstraalt en comfort biedt aan een frisse, dynamische groep medewerkers die enthousiast samenwerken aan de gezamenlijke doelstellingen van dit mooie bedrijf.”
In de ruimte is een bar met lounge gedeelte gesitueerd waar de medewerkers samen lunchen. Dit wordt twee keer per week voor de medewerkers georganiseerd.
“Samen lunchen verhoogt de manier van samenwerken.”
Nadruk op duurzaamheid
Er is gekozen voor een geautomatiseerd bedrijfsproces waarbij zoveel mogelijk online en digitaal geregeld kan worden. Digitalisering ontziet medewerkers in het doen van overbodige handelingen en het zorgt ervoor dat klanten met de juiste aandacht geholpen worden. Nagenoeg alle particuliere en diverse zakelijke verzekeringen kunnen online 24/7 gesloten worden. Beroepspolis.nl en bedrijfsaansprakelijkheidsverzekering.com zijn hier mooie voorbeelden van.
“Wij gaan voor een duurzame relatie, dat is ook terug te zien in onze visie en missie. Bij de inrichting van het kantoor is er ook gekozen voor duurzame materialen en een natuurlijke kleurstelling. Ook onze medewerkers hebben meegedacht: voor de opening hebben de vennoten een kunstwerk van allemaal boomstammetjes gekregen: “Van Nature”. Dat verwijst naar de natuurlijke omgang met elkaar en het samen beleven van successen.”
Buscaglione koffie, onderdeel van een kwaliteitskeuze
Bij Klap is er sprake van de verlenging van het contract. Omdat uitstraling een nog prominentere rol ging spelen is er gekozen voor een Astoria Gemma.
“Het zijn de kleine dingen die het doen. Die kunnen een beleving maken of breken. Als je kwaliteit wilt uitstralen en je een duurzame relatie wil aangaan met zowel je medewerkers, relaties en leveranciers, dan moet je ook aan de kleine dingen aandacht besteden, zoals de koffie en de koffiecorner. Daarom hebben wij gekozen voor een kwaliteitsmerk en kwaliteitsapparatuur. De koffie is daarmee écht onderdeel van Klap geworden.”
Klap – Hoe kantoorinrichting en koffie de visie op bedrijfsvoering weerspiegelen
Klap is sinds 1854 actief in het verzekeren van zowel bedrijfs- als particuliere risico’s. De makelaar in assurantiën levert een positieve bijdrage aan onbezorgd ondernemen, zorgeloos leven en het vergroten van vertrouwen in de financiële wereld. Het particuliere online merk van Klap, United Insurance, geeft iedereen de gelegenheid om zich goed te verzekeren met optimale service tegen een lage premie.
Klap is al enige tijd klant van PerTazza. In december 2016 verhuisde de organisatie met ongeveer 50 medewerkers van een statig pand op de Ruijterkade naar een modern kantorencomplex nabij Station Sloterdijk in Amsterdam.
Kantoorinrichting die de bedrijfsvoering weerspiegelt
Met behulp van Wildenberg Interieur Architectuur werd er een omgeving gecreëerd waar de openheid en transparantie die kenmerkend is voor de dienstverlening van Klap tot uiting komt. Er zijn geen gesloten deuren en de vergaderzalen zijn van glas en omheind met bamboe.
In de woorden van Karel Oosterhoff (operationeel directeur):
In de ruimte is een bar met lounge gedeelte gesitueerd waar de medewerkers samen lunchen. Dit wordt twee keer per week voor de medewerkers georganiseerd.
Nadruk op duurzaamheid
Er is gekozen voor een geautomatiseerd bedrijfsproces waarbij zoveel mogelijk online en digitaal geregeld kan worden. Digitalisering ontziet medewerkers in het doen van overbodige handelingen en het zorgt ervoor dat klanten met de juiste aandacht geholpen worden. Nagenoeg alle particuliere en diverse zakelijke verzekeringen kunnen online 24/7 gesloten worden. Beroepspolis.nl en bedrijfsaansprakelijkheidsverzekering.com zijn hier mooie voorbeelden van.
Buscaglione koffie, onderdeel van een kwaliteitskeuze
Bij Klap is er sprake van de verlenging van het contract. Omdat uitstraling een nog prominentere rol ging spelen is er gekozen voor een Astoria Gemma.