Recent onderzoek van PerTazza met Dutch Network Group toonde aan dat werkgevers de koffie op de werkvloer met een 7,4 een dikke voldoende gaven. Daarbij gaven ondernemers met meer dan 50 medewerkers een lager cijfer (6,3) dan bedrijven met maximaal 4 medewerkers (7,8). Dit verschil kwam vooral omdat bij de grotere bedrijven vaker gevriesdroogde koffie of koffiesiroop gebruikt wordt.
Wij vroegen ons af hoe medewerkers de koffie op kantoor waarderen en wat zij belangrijke kenmerken vinden aan de koffie op kantoor.
Werknemers waarderen huidige koffie met 1,4 punt lager dan hun werkgever
Opvallend is dat medewerkers de koffie lager waarderen dan de werkgever: gemiddeld een 6 ten opzichte van een 7,4. Wanneer we de resultaten opsplitsen per soort koffie dan zien we dat bonenkoffie, net als bij het eerdere onderzoek onder werkgevers, het hoogst scoort in de waarderingscijfers.
54% Medewerkers wil betere koffie op kantoor
Net als bij de werkgevers wordt kwaliteit ook door 81% van de medewerkers als belangrijk beoordeeld. Bijna 85% van medewerkers aan dat goede koffie de uitstraling van het bedrijf versterkt.
Koffie beïnvloed werkmotivatie
69% van de medewerkers geeft aan zich meer gewaardeerd te worden wanneer er goede koffie op kantoor geschonken wordt. Tegelijkertijd geeft de helft van de medewerkers aan dat goede koffie de werkmotivatie verhoogt en vindt 54% van de medewerkers dat de werkgever de kwaliteit van koffie op kantoor moet verbeteren.
Een kans voor werkgevers!
Medewerkers het gevoel geven meer gewaardeerd te worden en tegelijkertijd de werkmotivatie te verhogen is eenvoudig te realiseren vanaf € 0,25 per kopje. Een kleine investering met potentie voor groot resultaat.
Wij geloven erin en bieden u daarom een vrijblijvende proefplaatsing.
Ja, ik wil een
vrijblijvende proefplaatsing!
Koffie verhoogt werkmotivatie en gevoel van waardering
Recent onderzoek van PerTazza met Dutch Network Group toonde aan dat werkgevers de koffie op de werkvloer met een 7,4 een dikke voldoende gaven. Daarbij gaven ondernemers met meer dan 50 medewerkers een lager cijfer (6,3) dan bedrijven met maximaal 4 medewerkers (7,8). Dit verschil kwam vooral omdat bij de grotere bedrijven vaker gevriesdroogde koffie of koffiesiroop gebruikt wordt.
Wij vroegen ons af hoe medewerkers de koffie op kantoor waarderen en wat zij belangrijke kenmerken vinden aan de koffie op kantoor.
Werknemers waarderen huidige koffie met 1,4 punt lager dan hun werkgever
Opvallend is dat medewerkers de koffie lager waarderen dan de werkgever: gemiddeld een 6 ten opzichte van een 7,4. Wanneer we de resultaten opsplitsen per soort koffie dan zien we dat bonenkoffie, net als bij het eerdere onderzoek onder werkgevers, het hoogst scoort in de waarderingscijfers.
54% Medewerkers wil betere koffie op kantoor
Net als bij de werkgevers wordt kwaliteit ook door 81% van de medewerkers als belangrijk beoordeeld. Bijna 85% van medewerkers aan dat goede koffie de uitstraling van het bedrijf versterkt.
Koffie beïnvloed werkmotivatie
69% van de medewerkers geeft aan zich meer gewaardeerd te worden wanneer er goede koffie op kantoor geschonken wordt. Tegelijkertijd geeft de helft van de medewerkers aan dat goede koffie de werkmotivatie verhoogt en vindt 54% van de medewerkers dat de werkgever de kwaliteit van koffie op kantoor moet verbeteren.
Een kans voor werkgevers!
Medewerkers het gevoel geven meer gewaardeerd te worden en tegelijkertijd de werkmotivatie te verhogen is eenvoudig te realiseren vanaf € 0,25 per kopje. Een kleine investering met potentie voor groot resultaat.
Wij geloven erin en bieden u daarom een vrijblijvende proefplaatsing.
Ja, ik wil een
vrijblijvende proefplaatsing!